Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг



Скачати 216.38 Kb.
Дата конвертації14.12.2016
Розмір216.38 Kb.
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
(назва адміністративної послуги)

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

реєстраційної служби Нижньосірогозького районного управління юстиції Херсонської області

(найменування структурного підрозділу територіального органу Міністерства юстиції України, що забезпечує реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби України, – суб'єкта надання адміністративної послуги)




Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг

Нижньосірогозької районної державної адміністрації



1.

Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги

Реєстраційна служба Нижньосірогозького районного управління юстиції Херсонської області

74701, Херсонська область, смт Нижні Сірогози вул. Леніна,13



2.

Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги

Реєстраційна служба Нижньосірогозького районного управління юстиції Херсонської області

Щоденно (крім неділі)

понеділок-четвер з 9.00 до 18.00

п’ятниця з 9.00 до 17.00

обідня перерва з 13.00 до 13.48


3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги

Реєстраційна служба Нижньосірогозького районного управління юстиції Херсонської області

т. (05540) 2-11-69

електронна адреса: ), rs_nsyu@ukr.net

веб-сайту : http://niznisirogozi.just.ks.ua/



Центр надання адміністративних послуг

74701, Херсонська область, смт Нижні Сірогози вул. Леніна, 10 тел. (066)475-40-27, 05540 21704



Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закони України «Про адміністративні послуги»

Закон України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" (статті 8, 10, 42, 43, 44).



5.

Акти Кабінету Міністрів України

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 р. №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

  1. Наказ Міністерства юстиції України від 14.10.2011 № 3178/5 "Про затвердження форм реєстраційних карток", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 19.10.2011 за № 1207/19945. (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 749/5 від 12.05.2014)

  2. Наказ Міністерства юстиції України від 14.10.2011 № 3178/5 "Про затвердження форм реєстраційних карток", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 19.10.2011 за № 1207/19945.

  3. Наказ Міністерства юстиції України від 17.04.2013 № 730/5 "Про затвердження форм заяв та повідомлень, надання (надсилання) яких встановлено Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 24.04.2013 за № 671/23203.

Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення фізичної особи, яка має намір стати підприємцем (далі – заявник).

8.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

У разі подання документів у паперовій формі:


  1. Заповнена реєстраційна картка на проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця (форма 10), до якої може бути додана як додаток заява щодо обрання фізичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

  2. Копія документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.

  3. Документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця (копія квитанції, виданої банком, або копія платіжного доручення з відміткою банку).

  4. Нотаріально посвідчена письмова згода батьків (усиновлювачів) або піклувальника, або органу опіки та піклування, якщо заявником є фізична особа, яка досягла шістнадцяти років і має бажання займатися підприємницькою діяльністю.

Якщо документи для проведення державної реєстрації подаються заявником особисто, державному реєстратору додатково пред'являється паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця. Фізична особа, яка через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомила про це відповідні державні органи, повинна особисто пред'явити державному реєстратору паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця з відповідним записом в електронному безконтактному носії. Уповноважена особа повинна пред'явити свій паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця та документ, що засвідчує її повноваження.


Для проведення державної реєстрації фізична особа, яка через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомила про це відповідні державні органи, має запис в електронному безконтактному носії паспорта громадянина України та намір стати підприємцем, повинна подати виключно особисто:

  1. Заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

  2. Документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

Документи, які відповідно до вимог Закону України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців", подаються (надсилаються поштовим відправленням або електронним документом) державному реєстратору, повинні бути викладені державною мовою.

Реєстраційна картка заповнюється машинодруком або від руки друкованими літерами. Якщо документи надсилаються державному реєстратору поштовим відправленням, справжність підпису заявника на реєстраційній картці (заяві, повідомленні) повинна бути нотаріально засвідчена.
У разі подання електронних документів у електронній формі:


  1. Заповнена реєстраційна картка на проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця (форма 10), до якої може бути додана як додаток заява щодо обрання фізичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Для електронних документів (заяв), які передаються державному реєстратору нотаріусом відповідно до пункту 17 статті 34 Закону України "Про нотаріат" додається відсканована з паперових носіїв реєстраційна картка на проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, яка заповнена та підписана заявником.



  1. Копія документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.

  2. Документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця (примірник електронного розрахункового документа або відомості про оплату реєстраційного збору з використанням платіжних систем через мережу Інтернет засвідчені електронним цифровим підписом).

  3. Нотаріально посвідчена письмова згода батьків (усиновлювачів) або піклувальника, або органу опіки та піклування, якщо заявником є фізична особа, яка досягла шістнадцяти років і має бажання займатися підприємницькою діяльністю.

У разі подання електронних документів нотаріально посвідчена письмова згода батьків (усиновлювачів) або піклувальника, або органу опіки та піклування, якщо заявником є фізична особа, яка досягла шістнадцяти років і має бажання провадити підприємницьку діяльність, надсилається державному реєстратору поштовим відправленням. При цьому державному реєстратору електронним документом надсилаються відомості про реквізити поштового відправлення, яким державному реєстратору надіслана нотаріально засвідчена письмова згода батьків (усиновлювачів), або піклувальника, або органу опіки та піклування – для заявника – фізичної особи, яка досягла шістнадцяти років і має бажання провадити підприємницьку діяльність та подається опис, що містить відомості про надіслані електронні документи, в електронній формі.
Опис вкладення формується автоматично Реєстраційним порталом.
Документи, які відповідно до вимог Закону України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" подаються (надсилаються поштовим відправленням або електронним документом) державному реєстратору, повинні бути викладені державною мовою.
Заповнення реєстраційної картки та подання електронних документів здійснюються за допомогою Реєстраційного порталу.
Інші електронні документи, які відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" подаються державному реєстратору для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, створюються за допомогою Реєстраційного порталу у вигляді файлів, які містять відскановані з паперових носіїв образи документів.
Паперові носії документів повинні бути оформлені відповідно до вимог статті 8 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців".

Сканування паперових носіїв документів здійснюється з урахуванням таких вимог:

формат зображення: чорно-біле;

роздільна здатність: 150 х 150 точок на дюйм;

глибина кольору: 4 біт;

формат готового файла: компресований багатосторінковий TIFF.


Документи, які містять більше однієї сторінки, скануються в один файл.
Відскановані документи повинні бути придатні для сприйняття їх змісту людиною.

Кожен електронний документ, крім документа, що посвідчує повноваження уповноваженої особи, засвідчується електронним цифровим підписом заявника.


У разі якщо електронні документи передаються нотаріусом, такі документи, крім документа, що посвідчує повноваження уповноваженої особи, засвідчуються електронним цифровим підписом нотаріуса.

Посилений сертифікат відкритого ключа електронного цифрового підпису нотаріуса повинен містити відомості, що підписувач є нотаріусом.


У разі подання державному реєстратору електронних документів фізичної особи до них додається електронний документ, що засвідчує повноваження особи, пов'язані з підготовкою електронних документів фізичної особи.
У разі якщо для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, яка через свої релігійні або інші переконання відмовилася від присвоєння ідентифікаційного номера та офіційно повідомила про це відповідним державним органам, подаються електронні документи, до документів поданих для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця додається копія з відповідним записом в електронному безконтактному носії паспорта громадянина України.

9.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

У разі подання документів у паперовій формі:

1. Особисто, поштовим відправленням з описом вкладення або через уповноважену особу – у разі подання документів для проведення державної реєстрації фізичної особи, яка має намір стати підприємцем та має реєстраційний номер облікової картки платника податків.



2. Особисто – у разі подання документів для проведення державної реєстрації фізичної особи, яка через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомила про це відповідні державні органи, має запис в електронному безконтактному носії паспорта громадянина України та намір стати підприємцем.
У разі подання електронних документів у електронній формі:
1. Особисто або передаються нотаріусом відповідно до пункту 17 статті 34 Закону України "Про нотаріат" за допомогою Реєстраційного порталу.

10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

За проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця справляється реєстраційний збір у розмірі двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (34 грн.).

11.

Строк надання адміністративної послуги

Строк державної реєстрації фізичної особи – підприємця не повинен перевищувати два робочих дні з дати надходження документів для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.
Повідомлення про залишення документів, які подавалися для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, без розгляду, із зазначенням підстав залишення документів, які подавалися для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, без розгляду та документи, що подавалися для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, відповідно до опису видаються (надсилається поштовим відправленням з описом вкладення) державним реєстратором заявнику – не пізніше наступного робочого дня з дати надходження документів, які подані для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.
Повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації, із зазначенням підстав для такої відмови, та документи, що подавалися для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, відповідно до опису видаються (надсилаються поштовим відправленням з описом вкладення) державним реєстратором заявнику – не пізніше двох робочих днів з дати надходження документів для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

12.

Перелік підстав для залишення документів без розгляду

  1. Документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

  2. Документи не відповідають вимогам частин першої та другої статті 8 та частини п'ятої статті 10 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців".

  3. Документи подані не у повному обсязі.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. Невідповідність відомостей, які вказані у реєстраційній картці на проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, відомостям, які зазначені у документах, що подані для проведення державної реєстрації.

  2. Наявність обмежень на зайняття підприємницькою діяльністю, які встановлені законом, щодо фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.

  3. Наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису, що заявник є підприємцем.

14.

Результат надання адміністративної послуги

  1. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

  2. Повідомлення про залишення документів без розгляду.

  3. Повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

У разі подання документів у паперовій формі:
Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, повідомлення про залишення документів без розгляду, повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації та документи, що подавалися для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, відповідно до опису, видаються (надсилаються поштовим відправленням з описом вкладення) державним реєстратором заявнику.
У разі подання електронних документів у електронній формі:
Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців надсилається державним реєстратором заявнику у вигляді електронного документа та на паперовому носії за вказаною заявником адресою поштовим відправленням.
Повідомлення про залишення документів без розгляду та про відмову у проведенні державної реєстрації надсилаються державним реєстратором заявнику в електронній формі.
Повідомлення про залишення документів без розгляду та про відмову у проведенні державної реєстрації на паперовому носії видається (надсилається) державним реєстратором заявнику на підставі відповідної заяви протягом трьох робочих днів з дня отримання такої заяви.


ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

Відділ державної реєстрації реєстраційної служби Суворовського районного управління юстиції у м. Херсоні

(найменування структурного підрозділу територіального органу Міністерства юстиції України, що забезпечує реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби України, – суб'єкта надання адміністративної послуги)

надання адміністративної послуги:

Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

____________________________________________________________

(назва адміністративної послуги)




Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Структурний підрозділ, відповідальний за етап
(дію, рішення)

Строки виконання етапів
(дію, рішення)

У разі отримання документів у паперовій формі

1. Прийом за описом документів, які подаються для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

В день надходження документів.

2. Внесення до журналу обліку реєстраційних дій дати надходження документів на проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Відділ державної реєстрації реєстраційної служби Суворовського районного управління юстиції у м. Херсоні

В день надходження документів.

3. Видача (надсилання поштовим відправленням) фізичній особі, яка має намір стати підприємцем та має реєстраційний номер облікової картки платника податків, або уповноваженій нею особі (далі – заявник) копії опису, за яким приймаються документи, які подаються для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, з відміткою про дату надходження документів для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

В день надходження документів.

4. Перевірка документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав залишення їх без розгляду.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Відділ державної реєстрації реєстраційної служби Суворовського районного управління юстиції у м. Херсоні

В день надходження документів.

5. Видача (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення) заявнику повідомлення про залишення документів без розгляду, із зазначенням підстав залишення документів без розгляду та документів, що подавалися відповідно до опису – у разі залишення документів, без розгляду.

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Не пізніше наступного робочого дня з дати надходження документів, які подані для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

6. Перевірка документів, які подані для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації фізичної особи – підприємця – у разі відсутності підстав для залишення документів без розгляду.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Відділ державної реєстрації реєстраційної служби Суворовського районного управління юстиції у м. Херсоні

В день надходження документів.

7. Видача (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення) заявнику повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації фізичної особи, яка має намір стати підприємцем із зазначенням підстав для такої відмови та документів, що подавалися для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, відповідно до опису – у разі наявності підстав для відмови у проведенні державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Не пізніше двох робочих днів з дати надходження документів для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

8. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця на підставі відомостей реєстраційної картки на проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця – у разі відсутності підстав для відмови у проведенні державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Відділ державної реєстрації реєстраційної служби Суворовського районного управління юстиції у м. Херсоні

Строк не повинен перевищувати два робочих дні з дати надходження документів для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

9. Передача відповідним органам статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України повідомлення про проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та відомостей з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця для взяття фізичної особи – підприємця на облік.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Відділ державної реєстрації реєстраційної служби Суворовського районного управління юстиції у м. Херсоні

Не пізніше наступного робочого дня з дати державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

10. Видача (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення) заявнику виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Непізніше наступного дня з дня отримання від державного реєстратора.

У разі отримання документів у електронній формі

1. Одержання від заявника – особи, яка подає державному реєстратору електронні документи для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" (далі – заявник) електронних документів у електронній формі та їх розгляд за описом, що містить відомості про надіслані електронні документи в електронній формі.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Відділ державної реєстрації реєстраційної служби Суворовського районного управління юстиції у м. Херсоні

В день надходження документів.

2. Перевірка документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав залишення їх без розгляду.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Відділ державної реєстрації реєстраційної служби Суворовського районного управління юстиції у м. Херсоні

В день надходження документів.

3. Видача заявнику (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення) повідомлення про залишення без розгляду документів та документів, що подавалися для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, відповідно до опису – у разі залишення документів, які подані для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця без розгляду.

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Не пізніше наступного робочого дня з дати надходження документів, які подані для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

4. Перевірка документів, які подані для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації фізичної особи – підприємця – у разі відсутності підстав для залишення документів без розгляду.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Відділ державної реєстрації реєстраційної служби Суворовського районного управління юстиції у м. Херсоні

В день надходження документів.

5. Видача (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення) повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації із зазначенням підстав для такої відмови та документів, що подавалися для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, відповідно до опису – у разі наявності підстав для відмови у проведенні державної реєстрації фізичної особи – підприємця, заявнику.

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Непізніше наступного дня з дня отримання від державного реєстратора.

6. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця на підставі відомостей реєстраційної картки на проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця – у разі відсутності підстав для відмови у проведенні державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Відділ державної реєстрації реєстраційної служби Суворовського районного управління юстиції у м. Херсоні

Строк не повинен перевищувати два робочих дні з дати надходження документів для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

7. Передача відповідним органам статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України повідомлення про проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та відомостей з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця для взяття фізичної особи – підприємця на облік.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Відділ державної реєстрації реєстраційної служби Суворовського районного управління юстиції у м. Херсоні

Не пізніше наступного робочого дня з дати державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

8. Надсилання заявнику виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців на паперовому носії, за вказаною заявником адресою поштовим відправленням та у вигляді електронного документа засвідченого електронним цифровим підписом державного реєстратора.

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Непізніше наступного дня з дня отримання від державного реєстратора

9. За заявою заявника видається (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення):

повідомлення про залишення поданих заявником документів для проведення державної реєстрації без розгляду на паперовому носії;

повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації на паперовому носії.


Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Протягом трьох робочих днів з дня отримання відповідної заяви.

Відмову у проведенні державної реєстрації фізичної особи – підприємця може бути оскаржено у суді.



Порушення строків видачі (направлення поштовим відправленням) повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації або повідомлення про залишення документів без розгляду вважається відмовою у проведенні державної реєстрації фізичної особи – підприємця і може бути оскаржено у суді.


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка