Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги Реєстраційна служба Хорольського районного управління юстиції



Скачати 118.27 Kb.
Дата конвертації14.12.2016
Розмір118.27 Kb.
ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Хорольського районного

управління юстиції від 04.07.2014 № 82

із змінами від 19.08.2014року № 100

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та

фізичних осіб – підприємців



Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги

Реєстраційна служба Хорольського районного управління юстиції

Центр надання адміністративних послуг при Хорольській районній державній адміністрації



2.

Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги

понеділок – 8.00-17.15, вівторок – 8.00-20.00, середа, четверг, п’ятниця – 8.00-17.15, субота – 8.00-16.00, неділя – вихідний, обідня перерва – 12.00-13.00

понеділок , вівторок, середа з 8.00 до 16.00, четверг з 8.00 до 20.00, п»ятниця з 8.00 до 20.00, субота з 8.00 до 16.00 без перерви на обід




3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги

37800, Полтавська область, м. Хорол, вул.К.Маркса, 21а, тел. (05362) 3-24-40, e-mail: horfop@just.gov.ua, веб-сайт: http://rshorol.wix.com/rs-horol

37800, Полтавська область, м.Хорол, вул.. 1 Травня, 4 тел.(05362)33053, e-mail: perepelyak_ulya@ukr.net

, веб-сайт: horol_rda@adm.pl.gov.ua



Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" (статті 8, 10, 43, 44, 45).

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Розпорядження КМУ від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

1. Наказ Міністерства юстиції України від 14.10.2011 № 3178/5 "Про затвердження форм реєстраційних карток", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 19.10.2011 за № 1207/19945.

2. Наказ Міністерства юстиції України від 17.04.2013 № 730/5 "Про затвердження форм заяв та повідомлень, надання (надсилання) яких встановлено Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 24.04.2013 за № 671/23203.



Умови отримання адміністративної послуги

7.

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення фізичної особи – підприємця.


8.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заповнена реєстраційна картка на проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця (форма 11).

2. Документ, що підтверджує сплату реєстраційного збору за державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу – підприємця.

3. Копія довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків.
Якщо документи для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця подаються фізичною особою – підприємцем особисто, державному реєстратору додатково пред'являється паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця.
Фізична особа, яка через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомила про це відповідні державні органи, для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця повинна особисто пред'явити державному реєстратору паспорт громадянина України з відповідним записом в електронному безконтактному носії.
Для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця уповноважена особа повинна пред'явити свій паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця та документ, що засвідчує її повноваження.
Документи, які відповідно до вимог Закону України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" подаються (надсилаються поштовим відправленням або електронним документом) державному реєстратору, повинні бути викладені державною мовою.
Реєстраційна картка заповнюється машинодруком або від руки друкованими літерами. Якщо документи надсилаються державному реєстратору поштовим відправленням, справжність підпису заявника на реєстраційній картці (заяві, повідомленні) повинна бути нотаріально засвідчена.


9.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1.Особисто, поштовим відправленням з описом вкладення або через уповноважену особу – у разі подання документів фізичної особи – підприємця, яка має реєстраційний номер облікової картки платника податків.

2. Особисто – у разі подання документів фізичної особи – підприємця, яка через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомила про це відповідні державні органи, має запис в електронному безконтактному носії паспорта громадянина України та намір стати підприємцем.



10.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

За проведення державної реєстрації зміни імені або місця проживання фізичної особи – підприємця справляється реєстраційний збір у розмірі тридцяти відсотків реєстраційного збору, встановленого за проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця (10,20 грн.).

11.

Строк надання адміністративної послуги

Строк державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця не повинен перевищувати два робочих дні з дати надходження документів для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.
Повідомлення про залишення документів без розгляду та документи, що подавалися для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, відповідно до опису видаються (надсилається поштовим відправленням з описом вкладення) державним реєстратором заявнику – не пізніше наступного робочого дня з дати надходження документів.
Повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця та документи, що подавалися для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, відповідно до опису видаються (надсилаються поштовим відправленням з описом вкладення) державним реєстратором заявнику – не пізніше двох робочих днів з дати надходження документів.

12.

Перелік підстав для залишення документів без розгляду

1. Документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця.

2. Документи не відповідають вимогам частин першої та другої статті 8 та частини п'ятої статті 10 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців".

3. Документи подані не у повному обсязі.


13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Невідповідність відомостей, які вказані у реєстраційній картці на проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, відомостям, які зазначені у документах.

2. Наявність обмежень на зайняття підприємницькою діяльністю, які встановлені законом, щодо фізичної особи – підприємця.



14.

Результат надання адміністративної послуги

1. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

2. Повідомлення про залишення без розгляду документів.

3. Повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця.


15.

Способи отримання відповіді (результату)

Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, повідомлення про залишення документів без розгляду, повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця та документи, що подавалися для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, відповідно до опису, видаються (надсилаються поштовим відправленням з описом вкладення) адміністратором Центру надання адміністративних послуг заявнику.


ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Хорольського районного управління юстиції від 04.07.2014 № 82

із змінами від 19.08.2014року № 100

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

надання адміністративної послуги:

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб



та фізичних осіб – підприємців



Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Структурний підрозділ, відповідальний за етап
(дію, рішення)

Строки виконання етапів
(дію, рішення)

1. Прийом за описом документів, які подаються для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця.

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

В день надходження документів.

3. Видача (надсилання поштовим відправленням) фізичній особі – підприємцю (далі – заявник) копії опису, за яким приймаються документи, які подаються для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, з відміткою про дату надходження документів для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця.

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

В день надходження документів.

4. Перевірка документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав залишення їх без розгляду.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Реєстраційна служба Хорольського районного управління юстиції


В день надходження документів.

5. Видача (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення) заявнику повідомлення про залишення документів, без розгляду, із зазначенням підстав залишення документів без розгляду, та документів, що подавалися відповідно до опису – у разі залишення документів, без розгляду.

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Не пізніше наступного робочого дня з дати надходження документів, які подані для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця.


6. Перевірка документів, які подані для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця – у разі відсутності підстав для залишення документів без розгляду.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Реєстраційна служба Хорольського районного управління юстиції


В день надходження документів.

7. Видача (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення) заявнику повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця із зазначенням підстав для такої відмови та документів, що подавалися для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, відповідно до опису – у разі наявності підстав для відмови у проведенні державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця.

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Не пізніше двох робочих днів з дати надходження документів для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

8. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця на підставі відомостей реєстраційної картки на проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця – у разі відсутності підстав для відмови у проведенні державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Реєстраційна служба Хорольського районного управління юстиції


Строк не повинен перевищувати два робочих дні з дати надходження документів для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

9. Передача відповідним органам статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України повідомлення про проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця та відомостей з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця для взяття фізичної особи – підприємця на облік.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Реєстраційна служба Хорольського районного управління юстиції


Не пізніше наступного робочого дня з дати державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

10. Видача (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення) заявнику виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Не пізніше наступного робочого дня після отримання державним реєстратором від органів статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України даних про взяття на облік фізичної особи – підприємця.

Відмову у проведенні державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця може бути оскаржено у суді.



Порушення строків видачі (направлення поштовим відправленням) повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця або повідомлення про залишення документів без розгляду вважається відмовою у проведенні державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця і може бути оскаржено у суді.


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка