Інформація про послугу Назва послуги: Видача свідоцтва про реєстрацію місцевих об'єднань громадян Видача дубліката свідоцтва про реєстрацію місцевого об'єднання громадян



Скачати 313.76 Kb.
Дата конвертації14.12.2016
Розмір313.76 Kb.
Послуги реєстраційної служби Воловецького районного управління юстиції Закарпатської області
Суб’єкт надання послуги:
Реєстраційна служба Воловецького районного управління юстиції
Загальна інформація про послугу
Назва послуги:
Видача свідоцтва про реєстрацію місцевих об'єднань громадян
Видача дубліката свідоцтва про реєстрацію місцевого об'єднання громадян
Нормативні акти, згідно з якими надається послуга та затверджено стандарт її надання:

Закон України “Про об'єднання громадян”, Постанова КМУ від 26.02.1993р. №140, Постанова КМУ від 26.02.1993р. №143


Вартість послуги (грн.):

- видача свідоцтва про реєстрацію місцевого об'єднання громадян – 42, 50

- видача дубліката свідоцтва про реєстрацію місцевого об'єднання громадян – 21, 25
Місцевий орган виконавчої влади, місцевого самоврядування або їх структурний підрозділ чи виконавчий орган, підприємство, які надають послугу (адреса, контактні телефони, факс, е-mail, ПІБ керівника):

Реєстраційна служба Воловецького районного управління юстиції

89100, смт. Воловець, вул. Пушкіна,6 . Начальник реєстраційної служби Воловецького РУЮ –

Курах Михайло михайлович, тел. 22155, 24676


Адреса, контактний телефон та адреса електронної пошти особи, відповідальної за надання послуги, розпорядок роботи:

Провідний спеціаліст реєстраційної служби Воловецького РУЮ Балаж Світлана Богданівна


Стандарт послуги
1. Адміністративний орган (структурний підрозділ), що надає послугу:

Реєстраційна служба Воловецького районного управління юстиції


2. Перелік категорій одержувачів послуги:

Громадяни


3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги:

Для реєстрації об'єднання громадян до реєструючого органу подається заява (встановленого взірця, затверджена постановою КМУ від 26.02.1993р. №140 (Додаток 1)), підписана не менш як трьома засновниками об'єднання громадян або їх уповноваженими представниками. До заяви додаються документи передбачені п.3 Положення про легалізацію об'єднань громадян


4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги:

Одержувач - оформлення заяви і подання необхідних документів до реєстраційної служби Воловецького районного управління юстиції


адміністративний орган - відповідно до Положення про порядок легалізації об'єднань громадян, затверджене КМУ від 26.02.1993р.№140.
5. Вимоги до строку надання послуги, а також строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання послуги:

Трьохденний термін з дня реєстрації заяви у реєстраційній службі Воловецького районного управління юстиції

6. Вичерпний перелік підстав для відмови в наданні послуги:

У реєстрації об’єднанню громадян може бути відмовлено, якщо його назва, статутний або інші документи, подані для реєстрації місцевого об'єднання, суперечать вимогам законодавства України.


7. Опис результату, який повинен отримати одержувач:

Свідоцтво про реєстрацію місцевого об'єднання громадян


8. Інформація про платність або безоплатність надання послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена:

- видача свідоцтва про реєстрацію місцевого об'єднання громадян – 42, 50 грн.

- видача дубліката свідоцтва про реєстрацію місцевого об'єднання громадян – 21, 25 грн.
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації:

Досконале знання нормативних документів, що стосуються реєстрації об'єднань громадян


10. Вимоги до місця надання послуги:

Приміщення реєстраційної служби Воловецького районного управління юстиції


11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання послуги та їх реєстрації тощо:

Щодня


12. Черговість надання послуги:

Адміністративна послуга надається по мірі надходження заяв і відповідних документів у терміни, визначені законодавством.


13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача під час звернення за одержанням та під час надання послуги:

На веб-сайті Головного управління юстиції у Закарпатській області розміщуються нормативно-правові акти з питань надання послуг


14. Особливості надання послуги особам похилого віку та інвалідам, тощо:

Послуги особам похилого віку та інвалідам надаються згідно чинного законодавства України.


15. Порядок подання, реєстрації та розгляду скарг на недотримання Стандарту:

Скарга щодо недотримання стандарту може адресуватися у Воловецьке районне управління юстиції або у Головне управління юстиції у Закарпатській області і розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Скарга подається поштовим переказом на адресу: смт. Воловець, вул. Пушкіна, 8 або: 88008, м. Ужгород, пл. Народна, 4 Реєстрація скарг проводиться згідно із Законом України “Про звернення громадян”.


16. Порядок виправлення можливих недоліків надання послуги і відшкодування одержувачеві збитків:

Повторне звернення з уточненням вимоги щодо послуги.


17. Інше. Перелік нормативно-правових актів

Закон України “Про об'єднання громадян”, Постанова КМУ від 26.02.1993р. №140, Постанова КМУ від 26.02.1993р. №143.


18. Довідкова інформація:

Зразки оформлення заяв, бланки документів, необхідних одержувачу послуги знаходяться у

реєстраційній службі Воловецького районного управління юстиції
Суб’єкт надання послуги:
Реєстраційна служба Воловецького районного управління юстиції
Загальна інформація про послугу
Назва послуги:
Видача свідоцтва про реєстрацію місцевих благодійних організацій, а також філій, представництв всеукраїнських, міжнародних благодійних організацій
Видача дубліката свідоцтва про реєстрацію благодійних організацій, а також філій, представництв всеукраїнських, міжнародних благодійних організацій
Нормативні акти, згідно з якими надається послуга та затверджено стандарт її надання:
Закон України “Про благодійництво та благодійні організації”, Постанова КМУ від 30.03.1998р. №382, Постанова КМУ від 30.03.1998р. №383.
Вартість послуги (грн.):
- видача свідоцтва про реєстрацію місцевих благодійних організацій, а також філій, представництв всеукраїнських, міжнародних благодійних організацій – 8,5

- видача дубліката свідоцтва про реєстрацію місцевих благодійних організацій, а також філій, представництв всеукраїнських, міжнародних благодійних організацій – 4,25


Місцевий орган виконавчої влади, місцевого самоврядування або їх структурний підрозділ чи виконавчий орган, підприємство, які надають послугу (адреса, контактні телефони, факс, е-mail, ПІБ керівника):
Реєстраційна служба Воловецького районного управління юстиції

89100, смт. Воловець, вул. Пушкіна,6 . Начальник реєстраційної служби Воловецького РУЮ –

Курах Михайло Михайлович, тел. 22155, 24676
Адреса, контактний телефон та адреса електронної пошти особи, відповідальної за надання послуги, розпорядок роботи:

Провідний спеціаліст реєстраційної служби Воловецького РУЮ Балаж Світлана Богданівна


Стандарт послуги
1. Адміністративний орган (структурний підрозділ), що надає послугу:

Реєстраційна служба Воловецького районного управління юстиції


2. Перелік категорій одержувачів послуги:

Юридичні та фізичні особи


3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги:

Для реєстрації місцевих благодійних організацій, а також філій, представництв всеукраїнських, міжнародних благодійних організацій до реєструючого органу подається заява (встановленого взірця, затверджена постановою КМУ від 30.03.1998р. №382 (Додаток 2)), підписана не менш як трьома засновниками або їх уповноваженими представниками. До заяви додаються документи, передбачені п.3 Положення про порядок державної реєстрації благодійних організацій.


4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги:

Одержувач - оформлення заяви і подання необхідних документів до реєстраційної служби Воловецького районного управління юстиції.

адміністративний орган - відповідно до Положення про порядок державної реєстрації благодійних організацій від 30.03.1998 року № 382.
5. Вимоги до строку надання послуги, а також строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання послуги:

Двомісячний термін з дня реєстрації заяви у Воловецькому районному управлінні юстиції .


6. Вичерпний перелік підстав для відмови в наданні послуги:

У реєстрації місцевих благодійних організацій, а також філій, представництв всеукраїнських, міжнародних благодійних організацій може бути відмовлено, якщо його назва, статутний або інші документи, подані для реєстрації, суперечать вимогам законодавства України.


7. Опис результату, який повинен отримати одержувач:

Свідоцтво про реєстрацію місцевої благодійної організації.


8. Інформація про платність або безоплатність надання послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена:

- видача свідоцтва про реєстрацію місцевих благодійних організацій, а також філій, представництв всеукраїнських, міжнародних благодійних організацій – 8,5

- видача дубліката свідоцтва про реєстрацію місцевих благодійних організацій, а також філій, представництв всеукраїнських, міжнародних благодійних організацій – 4,25
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації:

Досконале знання нормативних документів, що стосуються реєстрації благодійних організацій.


10. Вимоги до місця надання послуги:

Приміщення реєстраційної служби Воловецького районного управління юстиції.


11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання послуги та їх реєстрації тощо:

Щодня.
12. Черговість надання послуги:

Адміністративна послуга надається по мірі надходження заяв і відповідних документів у терміни, визначені законодавством.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача під час звернення за одержанням та під час надання послуги:

На веб-сайті Головного управління юстиції у Закарпатській області розміщуються нормативно-правові акти з питань надання послуг.


14. Особливості надання послуги особам похилого віку та інвалідам тощо:

Послуги особам похилого віку та інвалідам надаються згідно чинного законодавства України.


15. Порядок подання, реєстрації та розгляду скарг на недотримання Стандарту:

Скарга щодо недотримання стандарту може адресуватися у Воловецьке районне управління юстиції чи у Головне управління юстиції Закарпатської області і розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Реєстрація скарг проводиться згідно із Законом України “Про звернення громадян”.


16. Порядок виправлення можливих недоліків надання послуги і відшкодування одержувачеві збитків:

Повторне звернення з уточненням вимоги щодо послуги.


17. Інше. Перелік нормативно-правових актів

Закон України “Про благодійництво та благодійні організації”, Постанова КМУ від 30.03.1998р. №382, Постанова КМУ від 30.03.1998р. №383


18. Довідкова інформація:

Зразки оформлення заяв, бланки документів, необхідних одержувачу послуги знаходяться у реєстраційній службі Воловецького районного управління юстиції.


В. Суб’єкт надання послуги:

Реєстраційна служба Воловецького районного управління юстиції


Загальна інформація про послугу
Назва послуги:
Видача свідоцтва про реєстрацію місцевих організацій роботодавців та їх об’єднань
Видача дубліката свідоцтва про реєстрацію місцевих організацій роботодавців та їх об’єднань
Нормативні акти, згідно з якими надається послуга та затверджено стандарт її надання:
Закон України «Про об’єднання громадян», Закон України “Про організації роботодавців”, Постанова КМУ від 26.02.1993р. №143, Постанова КМУ від 26.02.1993р. №140.
Вартість послуги (грн.):
- видача свідоцтва про реєстрацію обласних та місцевих організацій роботодавців та їх об’єднань – 42, 50;
- видача дубліката свідоцтва про реєстрацію обласних та місцевих організацій роботодавців та їх об’єднань – 21,25.
Місцевий орган виконавчої влади, місцевого самоврядування або їх структурний підрозділ чи виконавчий орган, підприємство, які надають послугу (адреса, контактні телефони, факс, е-mail, ПІБ керівника):
Реєстраційна служба Воловецького районного управління юстиції

89100, смт. Воловець, вул. Пушкіна,6 . Начальник реєстраційної служби Воловецького РУЮ –

Курах Михайло михайлович, тел. 22155, 24676
Адреса, контактний телефон та адреса електронної пошти особи, відповідальної за надання послуги, розпорядок роботи:
Провідний спеціаліст реєстраційної служби Воловецького РУЮ Балаж Світлана Богданівна
Стандарт послуги
1. Адміністративний орган (структурний підрозділ), що надає послугу:

Реєстраційна служба Воловецького районного управління юстиції.


2. Перелік категорій одержувачів послуги:

Роботодавці, організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.


3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги:

Для реєстрації місцевих організацій роботодавців та їх об’єднань до реєструючого органу подається заява (встановленого взірця, затверджена постановою КМУ від 26.02.1993р. №140 (Додаток 1)), підписана не менш як трьома засновниками об'єднання громадян або їх уповноваженими представниками. До заяви додаються документи передбачені п.3 Положення про легалізацію об'єднань громадян.


4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги:

Одержувач - оформлення заяви і подання необхідних документів до Реєстраційної служби Воловецького районного управління юстиції.

адміністративний орган - відповідно до Положення про порядок легалізації об'єднань громадян, затверджене постановою КМУ від 26.02.1993р. №140
5. Вимоги до строку надання послуги, а також строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання послуги:

Триденний термін з дня реєстрації заяви у Воловецькому районному управлінні юстиції

6. Вичерпний перелік підстав для відмови в наданні послуги:

У реєстрації місцевих організацій роботодавців та їх об’єднань може бути відмовлено, якщо їхня назва, статутний або інші документи, подані для реєстрації, суперечать вимогам законодавства України.


7. Опис результату, який повинен отримати одержувач:

Свідоцтво про реєстрацію об’єднання громадян.


8. Інформація про платність або безоплатність надання послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена:

- видача свідоцтва про реєстрацію обласних та місцевих організацій роботодавців та їх об’єднань – 85

- видача дубліката свідоцтва про реєстрацію обласних та місцевих організацій роботодавців та їх об’єднань – 42,5
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації:

Досконале знання нормативних документів, що стосуються реєстрації об’єднань громадян та організацій роботодавців.


10. Вимоги до місця надання послуги:

Приміщення реєстраційної служби Воловецького районного управління юстиції


11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання послуги та їх реєстрації тощо:

Щодня.
12. Черговість надання послуги:

Адміністративна послуга надається по мірі надходження заяв і відповідних документів у терміни, визначені законодавством.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача під час звернення за одержанням та під час надання послуги:

На веб-сайті Головного управління юстиції у Закарпатській області розміщуються нормативно-правові акти з питань надання послуг.


14. Особливості надання послуги особам похилого віку та інвалідам тощо:

Послуги особам похилого віку та інвалідам надаються згідно чинного законодавства України.


15. Порядок подання, реєстрації та розгляду скарг на недотримання Стандарту:

Скарга щодо недотримання стандарту може адресуватися у Воловецьке районне управління юстиції та у Головне управління юстиції у Закарпатській області і розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Реєстрація скарг проводиться згідно із Законом України “Про звернення громадян”.


16. Порядок виправлення можливих недоліків надання послуги і відшкодування одержувачеві збитків:

Повторне звернення з уточненням вимоги щодо послуги.


7. Інше. Перелік нормативно-правових актів

Закон України «Про об’єднання громадян», Закон України “Про організації роботодавців”, Постанова КМУ від 26.02.1993р. №143, Постанова КМУ від 26.02.1993р. №140.


18. Довідкова інформація:

Зразки оформлення заяв, бланки документів, необхідних одержувачу послуги знаходяться у реєстраційній службі Воловецького районного управління юстиції.


Суб’єкт надання послуги:

Реєстраційна служба Воловецького районного управління юстиції


Загальна інформація про послугу

Назва послуги:
Видача свідоцтва про реєстрацію територіальних осередків та регіональних (місцевих) осередків творчих спілок
Видача дубліката свідоцтва про реєстрацію територіальних осередків та регіональних (місцевих) осередків творчих спілок
Нормативні акти, згідно з якими надається послуга та затверджено стандарт її надання:
Закон України «Про професійних творчих працівників та творчі спілки», Постанова КМУ від 06.07.1998р. №1017.
Вартість послуги (грн.):

- видача свідоцтва про реєстрацію територіальних осередків та регіональних (місцевих) осередків творчих спілок - 85

- видача дубліката свідоцтва про реєстрацію регіональних торгово-промислових палат – 42,5
Місцевий орган виконавчої влади, місцевого самоврядування або їх структурний підрозділ чи виконавчий орган, підприємство, які надають послугу (адреса, контактні телефони, факс, е-mail, ПІБ керівника):
Реєстраційна служба Воловецького районного управління юстиції

89100, смт. Воловець, вул. Пушкіна,6 . Начальник реєстраційної служби Воловецького РУЮ –

Курах Михайло Михайлович, тел. 22155, 24676
Адреса, контактний телефон та адреса електронної пошти особи, відповідальної за надання послуги, розпорядок роботи:

Провідний спеціаліст реєстраційної служби Воловецького РУЮ Балаж Світлана Богданівна


Стандарт послуги
1. Адміністративний орган (структурний підрозділ), що надає послугу:

Реєстраційна служба Воловецького районного управління юстиції


2. Перелік категорій одержувачів послуги:

Професійні творчі працівники


3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги:

Для реєстрації територіальних осередків та регіональних (місцевих) осередків творчих спілок до реєструючого органу подається заява (Додаток 1), до якої додаються документи передбачені п.4 Закону України «Про професійних творчих працівників та творчі спілки».


4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги:

Одержувач - оформлення заяви і подання необхідних документів до реєстраційної служби Воловецького районного управління юстиції

адміністративний орган - відповідно до Закону України «Про професійних творчих працівників та творчі спілки».
Суб’єкт надання послуги:
Реєстраційна служба Воловецького районного управління юстиції
5. Вимоги до строку надання послуги, а також строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання послуги:

Місячний термін з дня реєстрації заяви у Воловецьке районне управління юстиції.


6. Вичерпний перелік підстав для відмови в наданні послуги:

У реєстрації територіальних осередків та регіональних (місцевих) осередків творчих спілок може бути відмовлено у разі якщо статут або інші документи, подані на реєстрацію, суперечать законодавству України; з такою ж назвою зареєстровано іншу творчу спілку. Орган, що здійснює реєстрацію творчої спілки, направляє письмове повідомлення про відмову в державній реєстрації, в якому зазначаються підстави відмови, передбачені цим Законом. Відмова в державній реєстрації творчої спілки може бути оскаржена в судовому порядку.


7. Опис результату, який повинен отримати одержувач:

Свідоцтво про реєстрацію територіальних осередків та регіональних (місцевих) осередків творчих спілок.


8. Інформація про платність або безоплатність надання послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена:

- видача свідоцтва про реєстрацію територіальних осередків та регіональних (місцевих) осередків творчих спілок - 85

- видача дубліката свідоцтва про реєстрацію регіональних торгово-промислових палат – 42,5
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації:

Досконале знання нормативних документів, що стосуються реєстрації територіальних осередків та регіональних (місцевих) осередків творчих спілок


10. Вимоги до місця надання послуги:

Приміщення реєстраційної служби Воловецького районного управління юстиції


11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання послуги та їх реєстрації тощо:

Щодня.
12. Черговість надання послуги:

Адміністративна послуга надається по мірі надходження заяв і відповідних документів у терміни, визначені законодавством.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача під час звернення за одержанням та під час надання послуги:

На веб-сайті Головного управління юстиції у Закарпатській області розміщуються нормативно-правові акти з питань надання послуг.


14. Особливості надання послуги особам похилого віку та інвалідам тощо:

Послуги особам похилого віку та інвалідам надаються згідно чинного законодавства України.


15. Порядок подання, реєстрації та розгляду скарг на недотримання Стандарту:

Скарга щодо недотримання стандарту може адресуватися у Воловецьке районне управління юстиції та у Головне управління юстиції Закарпатської області і розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Реєстрація скарг проводиться згідно із Законом України “Про звернення громадян”.


16. Порядок виправлення можливих недоліків надання послуги і відшкодування одержувачеві збитків:

Повторне звернення з уточненням вимоги щодо послуги.


17. Інше. Перелік нормативно-правових актів

Закон України «Про професійних творчих працівників та творчі спілки», Постанова КМУ від 06.07.1998р. №1017.


18. Довідкова інформація:

Зразки оформлення заяв, бланки документів, необхідних одержувачу послуги знаходяться у

Воловецькому районному управлінні юстиції.
Суб’єкт надання послуги:
Реєстраційна служба Воловецького районного управління юстиції
Загальна інформація про послугу
Назва послуги:
Видача свідоцтва про реєстрацію статутів територіальних громад.
Видача дубліката свідоцтва про реєстрацію статутів територіальних громад
Нормативні акти, згідно з якими надається послуга та затверджено стандарт її надання:
Закон України “Про органи місцевого самоврядування”, Постанова КМУ від 25.05.1998р. №738, Постанова КМУ від 27.07.1998р. №1150
Вартість послуги (грн.):
- видача свідоцтва про реєстрацію статутів територіальних громад - 85

- видача дубліката свідоцтва про реєстрацію статутів територіальних громад 42,5


Місцевий орган виконавчої влади, місцевого самоврядування або їх структурний підрозділ чи виконавчий орган, підприємство, які надають послугу (адреса, контактні телефони, факс, е-mail, ПІБ керівника):
Реєстраційна служба Воловецького районного управління юстиції

89100, смт. Воловець, вул. Пушкіна,6 . Начальник реєстраційної служби Воловецького РУЮ –

Курах Михайло Михайлович, тел. 22155, 24676
Адреса, контактний телефон та адреса електронної пошти особи, відповідальної за надання послуги, розпорядок роботи:
Провідний спеціаліст реєстраційної служби Воловецького РУЮ Балаж Світлана Богданівна
Стандарт послуги

1. Адміністративний орган (структурний підрозділ), що надає послугу:

Реєстраційна служба Воловецького районного управління юстиції
2. Перелік категорій одержувачів послуги:

Органи місцевого самоврядування


3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги:

Для реєстрації статутів територіальних громад до реєструючого органу подається заява До заяви додаються документи передбачені п.2 Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад.


4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги:

Одержувач - оформлення заяви і подання необхідних документів до реєстраційної служби Воловецького районного управління юстиції

адміністративний орган - відповідно до Положення державну реєстрацію статутів територіальних громад.
5. Вимоги до строку надання послуги, а також строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання послуги:

Місячний термін з дня реєстрації заяви у реєстраційній службі Воловецького районного управління юстиції

6. Вичерпний перелік підстав для відмови в наданні послуги:

У реєстрації статуту територіальної громади може бути відмовлено на підставі його невідповідності вимогам Конституції та Законів України.


7. Опис результату, який повинен отримати одержувач:

Свідоцтво про реєстрацію статуту територіальної громади.


8. Інформація про платність або безоплатність надання послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена:

- видача свідоцтва про реєстрацію статутів територіальних громад - 85

- видача дубліката свідоцтва про реєстрацію статутів територіальних громад 42,5
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації:

Досконале знання нормативних документів, що стосуються реєстрації статутів територіальних громад.


10. Вимоги до місця надання послуги:

Приміщення реєстраційної служби Воловецького районного управління юстиції

11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання послуги та їх реєстрації тощо:

Щодня.
12. Черговість надання послуги:

Адміністративна послуга надається по мірі надходження заяв і відповідних документів у терміни, визначені законодавством.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача під час звернення за одержанням та під час надання послуги:

На веб-сайті Головного управління юстиції у Закарпатській області розміщуються нормативно-правові акти з питань надання послуг


14. Особливості надання послуги особам похилого віку та інвалідам тощо:

Послуги особам похилого віку та інвалідам надаються згідно чинного законодавства України.


15. Порядок подання, реєстрації та розгляду скарг на недотримання Стандарту:

Скарга щодо недотримання стандарту може адресуватися у Воловецьке районне управління юстиції чи у Головне управління юстиції Закарпатської області і розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Реєстрація скарг проводиться згідно із Законом України “Про звернення громадян”.


16. Порядок виправлення можливих недоліків надання послуги і відшкодування одержувачеві збитків:

Повторне звернення з уточненням вимоги щодо послуги.


17. Інше. Перелік нормативно-правових актів

Закон України “Про органи місцевого самоврядування”, Постанова КМУ від 25.05.1998р. №738, Постанова КМУ від 27.07.1998р. №1150


18. Довідкова інформація:

Зразки оформлення заяв, бланки документів, необхідних одержувачу послуги знаходяться у Реєстраційна служба Воловецького районного управління юстиції.


Суб’єкт надання послуги:
Реєстраційна служба Воловецького районного управління юстиції
Загальна інформація про послугу
Назва послуги:
Видача свідоцтва про реєстрацію місцевих асоціацій кредитних спілок
Видача дубліката свідоцтва про реєстрацію місцевих асоціацій кредитних спілок
Нормативні акти, згідно з якими надається послуга та затверджено стандарт її надання:
Закон України “Про кредитні спілки”, Постанова КМУ від 26.02.1993р. №143.
Вартість послуги (грн.):
- видача свідоцтва про реєстрацію місцевих асоціацій кредитних спілок – 42,5

- видача дубліката свідоцтва про реєстрацію місцевих асоціацій кредитних спілок –21,25


Місцевий орган виконавчої влади, місцевого самоврядування або їх структурний підрозділ чи виконавчий орган, підприємство, які надають послугу (адреса, контактні телефони, факс, е-mail, ПІБ керівника):
Реєстраційна служба Воловецького районного управління юстиції

89100, смт. Воловець, вул. Пушкіна,6 . Начальник реєстраційної служби Воловецького РУЮ –

Курах Михайло Михайлович, тел. 22155, 24676
Адреса, контактний телефон та адреса електронної пошти особи, відповідальної за надання послуги, розпорядок роботи:
Провідний спеціаліст реєстраційної служби Воловецького РУЮ Балаж Світлана Богданівна
Стандарт послуги
1. Адміністративний орган (структурний підрозділ), що надає послугу:

Реєстраційна служба Воловецького районного управління юстиції


2. Перелік категорій одержувачів послуги:

Кредитні спілки


3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги:

Для реєстрації місцевих асоціацій кредитних спілок до реєструючого органу подається заява. До заяви додаються документи, передбачені п.2 статті 8 Закону України “Про кредитні спілки”.


4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги:

Одержувач - оформлення заяви і подання необхідних документів до реєстраційної служби Воловецького районного управління юстиції.

адміністративний орган - відповідно до Закону України “Про кредитні спілки”.
5. Вимоги до строку надання послуги, а також строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання послуги:

Місячний термін з дня реєстрації заяви у Воловецькому районному управлінні юстиції.


6. Вичерпний перелік підстав для відмови в наданні послуги:

У реєстрації місцевих асоціацій кредитних спілок може бути відмовлено, у разі порушення встановленого порядку створення кредитної спілки або невідповідності установчих документів вимогам Закону України “Про кредитні спілки”.


7. Опис результату, який повинен отримати одержувач:

Свідоцтво про реєстрацію місцевих асоціацій кредитних спілок.


8. Інформація про платність або безоплатність надання послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена:

- видача свідоцтва про реєстрацію обласних, районних, міських, сільських, селищних асоціацій кредитних спілок – 42,5

- видача дубліката свідоцтва про реєстрацію обласних, районних, міських, сільських, селищних асоціацій кредитних спілок – 21,25
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації:

Досконале знання нормативних документів, що стосуються реєстрації місцевих асоціацій кредитних спілок.


10. Вимоги до місця надання послуги:

Приміщення реєстраційної служби Воловецького районного управління юстиції.


11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання послуги та їх реєстрації тощо:

Щодня.
12. Черговість надання послуги:

Адміністративна послуга надається по мірі надходження заяв і відповідних документів у терміни, визначені законодавством.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача під час звернення за одержанням та під час надання послуги:

На веб-сайті Головного управління юстиції у Закарпатській області розміщуються нормативно-правові акти з питань надання послуг


14. Особливості надання послуги особам похилого віку та інвалідам тощо:

Послуги особам похилого віку та інвалідам надаються згідно чинного законодавства України.


15. Порядок подання, реєстрації та розгляду скарг на недотримання Стандарту:

Скарга щодо недотримання стандарту може адресуватися у Воловецьке районне управління юстиції чи у Головне управління юстиції Закарпатської області і розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Реєстрація скарг проводиться згідно із Законом України “Про звернення громадян”.


16. Порядок виправлення можливих недоліків надання послуги і відшкодування одержувачеві збитків:

Повторне звернення з уточненням вимоги щодо послуги.


17. Інше. Перелік нормативно-правових актів

Закон України “Про кредитні спілки”, Постанова КМУ від 26.02.1993р. №143.


18. Довідкова інформація:
Зразки оформлення заяв, бланки документів, необхідних одержувачу послуги знаходяться у реєстраційній службі Воловецького районного управління юстиції.

Додаток № 1

ЗАЯВА

______________________________________________________



(прізвище, ім'я, по батькові засновників або їх уповноважених

_________________________________________________________________

представників, рік народження, місце постійного проживання,

__________________________________________________________________

N телефону)

__________________________________________________________________

подають установчі документи на реєстрацію_________________________

(назва об'єднання

__________________________________________________________________

громадян і територія, в межах якої діє об'єднання)

Статут (положення) прийнятий______________________________________

(рік, місяць, число,

__________________________________________________________________

назва органу, який прийняв статут)

Основна мета діяльності об'єднання________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Назва та юридична адреса постійно діючого центрального статутного

органу об'єднання громадян________________________________________

__________________________________________________________________

Прізвища засновників Підписи

Дата


Примітка. Підписи повинні бути завірені в установленому законом порядку.

Додаток № 2

ЗАЯВА

Засновники ___________________________________________



(прізвище, ім'я та по батькові, рік народження,

__________________________________________________________________

місце постійного проживання громадянина

__________________________________________________________________

або найменування та адреса юридичної особи)

__________________________________________________________________

подають установчі документи на реєстрацію ________________________

(назва благодійної організації

__________________________________________________________________

і територія, в межах якої діє благодійна організація)

Статут (положення) прийнято ______________________________________

(рік, місяць, число, назва органу, який прийняв

__________________________________________________________________

статут (положення)

Мета діяльності благодійної організації __________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Назва та юридична адреса постійно діючого виконавчого органу

благодійної організації __________________________________________

Засновники (засновник): ____________ ________________

(дата) (підпис)

_______________


Примітка. Підписи засновників (засновника) повинні бути завірені в нотаріальному порядку.


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка