Дошкільної освіти



Сторінка1/5
Дата конвертації06.05.2016
Розмір0.5 Mb.
  1   2   3   4   5


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ

ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

(нова редакція)

КИЇВ ― 2012

Схвалено рішенням Колегії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України

(від 4 травня 2012 протокол № 52/2-2)


Базовий компонент дошкільної освіти: Науковий керівник: А. М. Богуш, дійсний член НАПН України, проф, д-р пед. наук; Авт. кол-в: Богуш А. М., Бєлєнька Г. В., Богініч О. Л., Гавриш Н. В., Долинна О. П., Ільченко Т. С., Коваленко О. В., Лисенко Г. М., Машовець М. А., Низковська О. В., Панасюк Т. В., Піроженко Т. О., Поніманська Т. І., Сідєльнікова О. Д., Шевчук А. С., Якименко Л. Ю. ― К.: Видавництво, 2012. – 26 с.

Базовий компонент дошкільної освіти є Державним стандартом дошкільної освіти України, який реалізується програмами та навчально-методичним забезпеченням, що затверджуються Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. У ньому зведено норми і положення, що визначають державні вимоги до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6 (7) років; сумарний кінцевий показник набутих дитиною компетенцій перед її вступом до школи. Розкриваються загальні положення, зміст і структура, інваріантна і варіативна складові змісту освіти. Інваріантна складова містить такі освітні лінії: «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина у природному довкіллі», «Дитина у світі культури», «Гра дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини». Варіативна складова презентує освітні лінії «Комп’ютерна грамота», «Іноземна мова», «Хореографія», «Шахи».

Документ підготовлено з урахуванням основних положень Базового компонента дошкільної освіти 1998 року та досягнень провідних науковців у галузі дошкільної освіти України.
© Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, 2012

© МЦФЕР — Україна, 2012



Зміст


1.




Загальні положення

4

2.




Зміст і структура Базового компонента дошкільної освіти

7

3.




Інваріантна cкладова

11




3.1.

Освітня лінія «Особистість дитини»

11




3.2.

Освітня лінія «Дитина в соціумі»

13




3.3.

Освітня лінія «Дитина у природному довкіллі»

15




3.4.

Освітня лінія «Дитина у світі культури»

18




3.5.

Освітня лінія «Гра дитини»

21




3.6.

Освітня лінія «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

23




3.7.

Освітня лінія «Мовлення дитини»

24

4.




Варіативна складова

27




4.1.

Освітня лінія «Комп’ютерна грамота»

27




4.2.

Освітня лінія «Іноземна мова»

27




4.3.

Освітня лінія «Хореографія»

28




4.4.

Освітня лінія «Шахи»

28
  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка