Депутатський запит



Скачати 69.27 Kb.
Дата конвертації14.12.2016
Розмір69.27 Kb.








Щодо надання документів по інвестиційним проектам (повторно)


Директору департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Принаді С.І.

01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36



ДЕПУТАТСЬКИЙ ЗАПИТ

Шановна Світлана Ігорівна!

На Вашу адресу було направлено депутатське звернення № 08/279/08/156-172 від 22.08.2016 року про надання документів по інвестиційним проектам.

Зокрема було запитано копії інвестиційних договорів укладених за результатами проведення інвестиційних конкурсів по таким проектам:


  1. будівництво житлових будинків з об’єктами господарського та соціально-побутового призначення на вул. Здолбунівська (перетин із вул. Тепловозною);

  2. реконструкція Київського міського пологового будинку № 5 під Перинатальний центр №: 19 за адресою Лобановського пр. (Червонозоряний пр.), 2;

  3. будівництво офісно-адміністративного комплексу на вул. Ярославській, 3/1 у Подільському районі;

  4. будівництво дитячого навчального закладу на вул. Старонаводницька, 2-20;

  5. облаштування спортивної бази для пляжного футболу та інших видів спорту на території пляжу "Венеція" острова Долобецький у Дніпровському районі м. Києва.

Листом № 050/13-7159 від 30.08.2016 року Вами було повідомлено, що копії договорів не можуть бути надані без попередньої згоди інвесторів, оскільки в силу положень ч. 2 ст. 21 Закону України «Про інформацію» в них міститься інформація з обмеженим доступом, вони можуть містити комерційну таємницю, а також у зв’язку з тим, що у договорах містяться положення про нерозголошення їх умов без попередньої письмової згоди іншої сторони.

Проаналізувавши зазначену відповідь, повідомляю Вам наступне.

Інформаційне законодавство України складається з Закону України «Про інформацію», а також Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Закон України «Про інформацію» є базовим нормативно-правовим актом в інформаційній сфері. Він надає визначення інформації та поділ інформації за змістом інформації та доступом.

Водночас Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом, та інформації, що становить суспільний інтерес.

Законом України «Про доступ до публічної інформації» визначено зокрема наступне.

Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації.

Інформацією з обмеженим доступом є така, шкода в оприлюдненні якої переважає суспільний інтерес в її отриманні і становить загрозу національній безпеці, обороні, запобігання злочину тощо. До інформації з обмеженим доступом належить конфіденційна, таємна та службова інформація.

Конфіденційною інформацією є інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов. Не може бути віднесена до конфіденційної інформація, що була отримана або створена розпорядниками інформації.

Таємною інформацією є інформація, доступ до якої обмежується виключно в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров’я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя, розголошення якої може завдати шкоди особі, суспільству і державі. Таємною визнається інформація, яка містить державну, професійну, банківську таємницю, таємницю слідства та іншу передбачену законом таємницю.

Службовою інформацією є інформація, що міститься в документах суб’єктів владних повноважень, які становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов’язані з розробкою напряму діяльності установи або здійсненням контрольних, наглядових функцій органами державної влади, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень, а також інформація зібрана в процесі оперативно-розшукової, контррозвідувальної діяльності, у сфері оборони країни, яку не віднесено до державної таємниці.

Закон України «Про доступ до публічної інформації» зобов’язав, зокрема, органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інших суб’єктів, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов’язковими для виконання, надавати та оприлюднювати інформацію, відображену та задокументовану будь-якими засобами і на будь-яких носіях, що була отримана або створена ними в процесі виконання своїх владних повноважень та обов’язків.

Згідно ч. 5 ст. 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. При дотриманні вимог, передбачених частиною другою цієї статті, зазначене положення не поширюється на випадки, коли оприлюднення або надання такої інформації може завдати шкоди інтересам національної безпеки, оборони, розслідуванню чи запобіганню злочину.

Відповідно до ч. 7 ст. 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

Закон України «Про доступ до публічної інформації» чітко визначає поняття та коло обов’язків розпорядників інформації. Ними є суб’єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб’єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов’язковими для виконання, юридичні особи, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів, бюджету Автономної Республіки Крим, - стосовно інформації щодо використання бюджетних коштів, особи, якщо вони виконують делеговані повноваження суб’єктів владних повноважень згідно із законом чи договором, включаючи надання освітніх, оздоровчих, соціальних або інших державних послуг, - стосовно інформації, пов’язаної з виконанням їхніх обов’язків та суб’єкти господарювання, які займають домінуюче становище на ринку або наділені спеціальними чи виключними правами, або є природними монополіями, - стосовно інформації щодо умов постачання товарів, послуг та цін на них.

Укладення Департаментом економіки та інвестицій Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційного договору є виконанням управлінської функції з майном територіальної громади міста Києва, а тому надання таким договорам статусу інформації з обмеженим доступом або відмова у наданні копій таких договорів з посиланням на комерційну таємницю є порушенням вимог ст. 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

На підставі вищевикладеного та керуючись, керуючись ст. 13 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», ст. 10, 21 Регламенту Київради, Законом України «Про доступ до публічної інформації» прошу Вас надати копії інвестиційних договорів укладених за результатами проведення інвестиційних конкурсів по таким проектам:


  1. будівництво житлових будинків з об’єктами господарського та соціально-побутового призначення на вул. Здолбунівська (перетин із вул. Тепловозною);

  2. реконструкція Київського міського пологового будинку № 5 під Перинатальний центр №: 19 за адресою Лобановського пр. (Червонозоряний пр.), 2;

  3. будівництво офісно-адміністративного комплексу на вул. Ярославській, 3/1 у Подільському районі;

  4. будівництво дитячого навчального закладу на вул. Старонаводницька, 2-20;

  5. облаштування спортивної бази для пляжного футболу та інших видів спорту на території пляжу "Венеція" острова Долобецький у Дніпровському районі м. Києва.

Про результати розгляду депутатського запиту прошу інформувати мене за адресою 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, каб. 423 у встановлений законодавством України термін.
Додатки:


  1. Копія депутатського звернення Антонєнко Л.В. від 22.08.2016 року № 08/279/08/156-172.

  2. Копія листа № 050/13-7159 від 30.08.2016 року.

З повагою,

Депутат фракції

«Об’єднання «Самопоміч»

у Київській міській раді

Голова Постійної комісії

Київської міської ради

з питань власності Л. В. Антонєнко


вик.: Боровенко Д.В.

тел.: 044 234-32-77


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка