Братська районна державна адміністрація миколаївської області фінансове управління братської районної державної адміністрації миколаївської області



Скачати 84.21 Kb.
Дата конвертації13.12.2016
Розмір84.21 Kb.


БРАТСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ФІНАНСОВЕ УПРАВЛІННЯ

БРАТСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Миру, 131, смт. Братське, Братський район, Миколаївська область, 55401,



тел./факс: (05131) 9-14-86, тел. 9-15-42, 9-11-95 Код ЄДРПОУ 02317830
25.01.2016 №01-06/3

Голові Братської

районної державної адміністрації

Кузьміній О.П.

Про підсумки виконання місцевих

бюджетів Братського району за

2015 рік
Протягом 2015 року учасниками бюджетного процесу проведена відповідна робота по забезпеченню виконання плану доходів та фінансуванню видатків у запланованих обсягах.

У 2015 році по платежах до місцевих бюджетів мобілізовано 24997,6 тис.грн., що на 46,1 відсоток, або на 7885,3 тис.грн. більше, ніж у 2014 році. Такі позитивні показники виконання місцевого бюджету по доходах обумовлені змінами в податковому та бюджетному законодавстві, а саме збільшенням ставок єдиного податку для платників IV групи в 21 раз та зарахуванням цього податку до загального фонду органів місцевого самоврядування.

Бюджетні призначення 2015 року, прийняті місцевими радами, виконані на 115,6 відсотків, понад план забезпечено 3367,8 тис.грн. Виконання бюджетних призначень забезпечено по основних дохідних джерелах, у тому числі податку на майно – 111,6 відсотків (+ 466,8 тис.грн.), єдиному податку – 121,6 відсотків (+ 1134,4 тис.грн.) та акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 110,6 відсотків (+ 109,0 тис.грн.).

Починаючи з 2015 року податок на доходи фізичних осіб до органів місцевого самоврядування не зараховується, таким чином сільським радам необхідно було покращити контроль за мобілізацією плати за землю, а в основному, земельного податку з фізичних осіб. Контроль за надходженнями єдиного податку та акцизного податку покладено на територіальні органи ГУ ДФС у Миколаївській області.

Станом на 01.01.2016 року надходження плати за землю склали 4171,7 тис.грн., що на 872,9 тис.грн., або на 26,5 відсотків більше, ніж у 2014 році. Такий ріст надходжень зумовлено застосуванням коефіцієнта 1,249 у 2015 році при розрахунку орендної плати та земельного податку.

Але, в ході аналізу в розрізі податків встановлено, що по орендній платі з юридичних осіб спад надходжень спостерігається по Кам’янокостуватській та Новоолександрівській сільським радам. Це відбулось у зв’язку з закінченням терміну договорів та наданням земель в оренду фізичним особам та у власність (паї).

По земельному податку з фізичних осіб спад надходжень спостерігається лише по Кам’янокостуватській сільській раді в сумі 1,1 тис.грн., при тому що надходження повинні були збільшитись в результаті індексації землі. Також з податковою не звірено заборгованість в сумі 9,2 тис.грн. Причина цьому незадовільна робота спеціаліста - землевпорядника сільської ради в цьому напрямку.

В середньому по земельному податку з фізичних осіб приріст надходжень в розрізі сільських рад становить від 5 до 31 тис.грн. Найменший приріст надходжень має Братська селищна рада при тому, що кількість населення найбільша. Як приклад, хочеться відмітити Ганнівську сільську раду, яка в результаті проведеної роботи зібрала на 31,0 тис.грн. земельного податку більше ніж у 2014 році.

Місцеві ради на виконання вимог чинного законодавства повинні приймати рішення про встановлення податку на майно в частині плати за землю. За станом на 01.01.2016 року всі 15 сільських рад та Братська селищна рада прийняли рішення про встановлення місцевих податків і зборів на 2016 рік. Вказані рішення передані до Податкової інспекції та нарахування земельного податку будуть здійснюватись відповідно до нових ставок. В середньому по району ставки податку вставлені на рівні 0,2 відсотка та 0,45 відсотків. Лише Кривопустоська сільська рада затвердила ставку 0,1 відсоток, а відповідно порівняно з 2015 роком ставка податку залишилась без змін. Бюджет сільської ради за загальним обсягом і був найменший в районі, з прийняттям такого рішення він у три - чотири рази менший сусідніх громад. Про який розвиток території може йти мова, якщо доходи загального фонду покривають видатки тільки на утримання апарату сільської ради.

З урахуванням фінансового ресурсу, який був напрацьований протягом звітного періоду, видатки місцевих бюджетів району за 2015 рік, виконано в сумі 116822,7сумі тис.грн. у тому числі по загальному фонду виконання склало 108821,4 тис.грн., або на 97,8 відсотків до річних призначень, по спеціальному фонду – 8001,3тис.грн. або 99,2% до планових призначень на рік. Порівняно з минулим роком обсяг видатків збільшився по загальному фонду на 18515,2 тис.грн. або 20,0 відсотків. Виконання загального фонду по органах місцевого самоврядування склало – 99 %, освіті – 96 %, охороні здоровя – 98 %, соціальному захисту – 99 %, ЖКГ – 99 %, культурі – 97 %, фізичній культурі – 96 %, видатках не віднесених до основних груп – 89 %. Видатки районного бюджету виконано на 99 %, селищного на 99 %, сільських від 88 до 99 %, найнижчий відсоток виконання видатків у Петропавлівській сільраді, що пояснюється відсутністю клубного закладу.

На рівні місцевих бюджетів робота органів виконавчої влади була зосереджена на забезпеченні безперебійного функціонування бюджетних установ, наданні вчасних послуг населенню району, своєчасному фінансуванню і виплаті заробітної плати та інших соціально важливих видатків, виконання регіональних програм соціально-економічного розвитку.

Порівняно з 2014 роком збільшено видатки загального фонду по галузі „Освіта” – на 12 відсотків (4,3 млн.грн.), „Охорона здоров’я” – на 18 відсотків (2,0 млн.грн.), «Соціальний захист» - на 11 відсотків (3,3 млн..грн.), ЖКГ - на 105 відсотків (1,0млн.грн.), «Культура і мистецтво» - на 12 відсотків (0,4 млн.грн.), «Фізична культура» на 20 відсотків (0,1млн.грн.), «Органи місцевого самоврядування» - на 30 відсотків (1,1 млн.грн.).

Наявні ресурси спрямовувались, насамперед, на фінансування захищених статей видатків, що складає 91% коштів загального фонду бюджету району ( 99087,0 тис. грн.). Питома вага заробітної плати з нарахуваннями в загальнобюджетних видатках складає 42 % (45291,9 тис. грн., в середньому за місяць – 3774,3 тис. грн.), оплати медикаментів – 0,6 % ( 606,5 тис. грн.), оплати продуктів харчування – 2,2 % (2408,5 тис.грн.), енергоносіїв – 6,4% (6991,5 тис.грн.), поточних трансфертів органам державного управління інших рівнів – 9,7 % (10548,4 тис.грн.), поточним трансфертам населенню – 30,5% (33240,2 тис.грн.). Структура видатків бюджету району відображає першочергове фінансування захищених статей видатків - виплата заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетних установ - 45,3 млн.грн., що порівняно з минулим роком більше на 4,4 млн.грн., або - на 11 відсотків; придбання продуктів харчування та медикаментів становило – 3,0 млн.грн., що більше на 0,6 млн.грн., або - на 25 відсотків; витрати за спожиті бюджетними установами комунальні послуги та енергоносії становили 7,0 млн.грн., що більше на 49 відсотків; на фінансування державних допомог сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям – інвалідам, за 2015 рік спрямовано 33,2 млн.грн., що більше на 3,4 млн.грн., або - на 11 відсотків.

За рахунок направлення вільних залишків коштів видатки загального фонду збільшено на 2413,6 тис.грн. з них на зарплату з нарахуваннями на 304,3 тис.грн., або 12,6% від суми направлених коштів, на енергоносії- 7,1тис.грн. , або 0,3%, на медикаменти -20,0 тис.грн., або 0,8%, на капітальні видатки -121,6 тис.грн., або 5%, інші видатки -1960,6 тис.грн., або 81,3%.

За рахунок перевиконання дохідної частини бюджету видатки загального фонду збільшено на 4484,7тис.грн. з них на зарплату з нарахуваннями на 772,5тис.грн., або 17,2% від суми направлених коштів, на енергоносії- 29,0 тис.грн. , або 0,6%, на харчування -123,0тис.грн., або 2,7%, на капітальні видатки -274,0тис.грн., або 6,1%, інші видатки -3286,2тис.грн., або 73,4%.

Проводилася робота по збільшенню власних надходжень бюджетних установ у частині плати за послуги (оренда майна, господарська діяльність, тощо) та спрямування їх у першу чергу на видатки, які не забезпечені асигнуваннями загального фонду відповідного бюджету. За 2015 рік із загальної суми використаних власних надходжень бюджетних установ -3526,2 тис.грн. направлено на зарплату з нарахуваннями – 184,1тис.грн., медикаменти – 79,4тис.грн., харчування - 1549,0 тис.грн., енергоносії – 128,6 тис.грн., або 55 %. За рахунок власних надходжень бюджетних установ проведено додатково видатків установами освіти району на – 2423,8 тис.грн., охорони здоров’я – 375,9 тис.грн., культури – 114,1тис.грн., соцзахисту – 304,8тис.грн., ЖКГ – 279,6тис.грн., органами самоврядування -25,7тис.грн., фізкультури – 2,3тис.грн.

Проводився аналіз забезпеченості асигнуваннями фонду оплати праці з нарахуваннями, виходячи з вимог чинного законодавства, та заходи, прийняті головними розпорядниками бюджетних коштів по оптимізації мережі підвідомчих бюджетних установ. Від впорядкування штатної чисельності за 2015 рік по освіті зекономлено -372,0тис.грн. /скорочено 10шт.од/, охороні здоров»я – 58,1тис.грн. /скорочено – 10шт.од/, соцзахисту-33,5тис.грн. /скорочено-1,5шт.од./, культури – 28,5тис.грн./ скорочено -1,8шт.од./, органів самоврядування – 20,9тис.грн., лікарняних листів по освіті 312,5тис.грн., охороні здоров»я – 107,3тис.грн., соцзахисту- 58,3тис.грн., культурі – 8,4тис.грн., органах самоврядування -2,6тис.грн., фізкультурі – 2,6тис.грн., відпусток за власним бажанням по освіті 227,8тис.грн., охороні здоров»я – 264,5тис.грн., культурі – 55,8тис.грн., соцзахисту – 42,5тис.грн., органах самоврядування – 2,9тис.грн., скорочення доплат в охороні здоров»я –223,6тис.грн., освіті -2,6тис.грн.

За 2015 рік на оплату спожитих бюджетними установами енергоносіїв по загальному фонду місцевих бюджетів району спрямовано 7,0 млн. грн. За рахунок заходів з економного використання енергоносіїв зекономлено установами освіти – 530,0тис.грн., охорони здоров»я- 50,0тис.грн., соцзахисту – 19,0тис.грн., культури – 40,0тис.грн., органами самоврядування – 30,0тис.грн., іншими – 3,0тис.грн. За рахунок жорсткого режиму економії протягом 2015 року споживання електроенергії скорочено на 12,0%, природного газу на 3,0%, теплопостачання на 19% порівняно з 2014 роком.

Забезпечено планування видатків на придбання медикаментів і продуктів харчування для бюджетних установ, що фінансуються з місцевих бюджетів, не допускаючи зменшення обсягу видатків, порівняно з 2014 роком. На ці цілі залучались всі можливі джерела місцевих бюджетів та кошти власних надходжень. Із загальної суми використаних власних надходжень в сумі 3526,2тис.грн. на харчування направлено 1548,9 тис.грн. Для покращення якості і калорійності харчування дитячими садками району залучено 97,1 тис.грн. благодійної допомоги та 533,8тис.грн. від платних послуг на харчування дітей в ДНЗ, школами – 763,6тис.грн. благодійної допомоги та 40,3тис.грн. від платних послуг, райлікарнею - 15,3тис.грн. від платних послуг та 29,1тис.грн. благодійної допомоги, територіальним центром -67,9 тис.грн. коштів за дорученнями, селищною радою - 1,8тис.грн. на благодійний обід. Вартість діто-дня та ліжко-дня по харчуванню в ДНЗ склала за 2015 рік – 22,3 грн., у 2014 році було- 15,57 грн., у школах склала-7,45 грн., при 6,71 грн. у 2014. Менше середньорайонного показника вартість діто-дня харчування в ДНЗ Миколаївської-16,77 грн., Новоолександрівської- 16,22 грн., Новомар’ївської -16,75 грн., Шевченківської – 16,37 грн. , Петропавлівської – 16,39 грн.

На 01.01.2016р загальний обсяг кредиторської заборгованості по ЗФ склав 2034,6 тис.грн. з них 2028,0 тис.грн.- пільги та субсидії.

Наповнення районного, селищного та сільських бюджетів не тільки в межах планових призначень, але і понад планові та жорстка економія витрачання бюджетних коштів на сьогоднішній день - одне із головних завдань всіх органів влади на місцях. Тільки за умови вирішення цього питання можна розраховувати на створення фінансового середовища, що сприятиме стабільності у фінансовій та соціальній сферах.

Начальник фінансового управління



Братської районної державної адміністрації Н.В. Мирненко
Малокост, Юдова 9-15-42





База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка