Аналіз відвіданого заняття



Скачати 36.89 Kb.
Дата конвертації06.05.2016
Розмір36.89 Kb.
Аналіз відвіданого заняття

  1. ПІБ викладача, який проводив заняття________________________________________________________

  2. Дата проведеного заняття __________________________________________________________________

  3. Мета відвідування заняття____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  4. Група _________, курс _____________, спеціальність ___________________________________________

  5. Навчальна дисципліна __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  6. Вид заняття (підкреслити): лекційне заняття, практичне заняття, семінарське заняття, комбіноване заняття, підсумкове практичне заняття, прямі заміри.

  7. Тема заняття:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________





Діагностичні аспекти

Примітки

1

Організація викладачем заняття.

(Готовність викладача до заняття, готовність студентів до заняття).




































2

Програмно – цільовий аспект.

(Відповідність теми заняття навчальній програмі. Мотивація теми).

































3

Науковий аспект. (Науковий рівень викладання, здійснення міжпредметної і внутрішньопредметної інтеграції. Професійна спрямованість).





































4

Виховний аспект. (Формування моральних, етико – деонтологічних і професійних якостей особистості).






















5

Методичний та дидактичний аспекти. Інноваційність заняття.

(Методи навчання і контролю. Логічний зв'язок кожного етапу заняття та його методична завершеність, створення умов для успішного навчання студентів; чітке формулювання освітніх задач в цілому і його складових елементів).























































6

Риторико – комунікативний аспект .

(Уміння викладача зацікавити студента, створення атмосфери співпраці, довіри. Логіка, образність, мова, емоційність, зрозумілість пояснення).







































7

Контрольно – корекційний аспект

(Форми контролю, система методів перевірки, їх ефективність та відповідність рівню засвоєння знань та умінь, вимогливість викладача, об’єктивність оцінок).







































9

Висновки, пропозиції, рекомендації.

(Ступень досягнення мети, основні позитивні та негативні сторони, загальна оцінка).
































_____________ /_____________________________ /

(підпис) (ПІБ викладача, який проводив аналіз заняття)


З аналізом заняття ознайомлений (викладач) __________________________ (підпис) ______________


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка