A. вибір засобів привернення уваги



Сторінка1/16
Дата конвертації03.11.2016
Розмір1.87 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   16

1.

«Артеріум» вирішила взяти участь у головній щорічній події у виставковому бізнесі фармацевтичної галузі - міжнародній виставці "Охорона здоров'я". Визначте, який етап підготовки участі у виставці реалізує фірма?


A.

вибір засобів привернення уваги


B.

вибір і підготовка фахівців


C.

укладання кошторису


D.

планування участі


E. *

вибір виставки


2.

Аптека Доброго дня при формуванні системи просування ліків вирішила скористатися одним із елементів системи маркетингових комунікацій, засоби впливу якого наведені на рисунку. Який елемент системи маркетингових комунікацій обрала фірма? 


A. *

заходи стимулювання збуту, спрямовані на споживачів


B.

заходи стимулювання збуту, спрямовані на власний персонал


C.

заходи стимулювання збуту, спрямовані на посередників


D.

заходи стимулювання збуту, спрямовані на представницький персонал


E.

заходи стимулювання збуту, спрямовані на виробників


3.

Аптека «Ромашка» з метою збільшення обсягів продажу препаратів запровадила систему знижок, а саме при покупці лікарських засобів на суму 100грн, отримують знижку 2%. Які маркетингові комунікації застосувала аптека?


A.

стимулювання збуту, спрямоване на фармацевтичних посередників


B.

персональний продаж


C. *

стимулювання збуту, спрямоване на споживачів


D.

„паблік рілейшнз”, спонсорство


E.

стимулювання збуту, спрямоване на власний збутовий персонал


4.

Аптечними працівниками на прохання медичного предс::Аптечними працівниками на прохання медичного представника фірми „Тернофарм” рекламні матеріали препарату „Сироп Алтейка” було розміщено на полицях біля каси. Враховуючи правила мерчандайзингу, в якій зоні були розміщені матеріали?{


A. *

«сильних місць»


B.

«слабких місць»


C.

«основних місць»


D.

«допоміжних місць»


E.

«мертвій зоні»


5.

Аптечними працівниками на прохання медичного предс::Аптечними працівниками на прохання медичного представника фірми „Житомирська фармацевтична фабрика” рекламні матеріали препарату „Мазь живокосту” було розміщено на полицях на рівні очей з гарним фронтальним оглядом. Враховуючи правила мерчандайзингу, в якій зоні були розміщені матеріали?


A. *

«сильних місць»


B.

«слабких місць»


C.

«основних місць»


D.

«допоміжних місць»


E.

«мертвій зоні»


6.

Аптечними працівниками на прохання медичного представника фірми „Біттнер” рекламні матеріали препарату „Афлубін” було розміщено на полицях окремо розміщеного прилавку. Враховуючи правила мерчандайзингу, в якій зоні були розміщені матеріали?{


A. *

«сильних місць»


B.

«слабких місць»


C.

«основних місць»


D.

«допоміжних місць»


E.

«мертвій зоні»


7.

Аптечними працівниками на прохання медичного представника фірми «Фармак» рекламні матеріали препарату «Амізон» було розміщено було розміщено з лівої сторони за ходом руху покупців. Враховуючи правила мерчандайзингу, в якій зоні були розміщені матеріали?{


A.

«сильних місць»


B. *

«слабких місць»


C.

«основних місць»


D.

«допоміжних місць»


E.

«мертвій зоні»


8.

Аптечними працівниками на прохання медичного представника фірми «Дарниця» рекламні матеріали препарату «Бромгексин - Дарниця» було розміщено було розміщено з лівої сторони за ходом руху покупців. Враховуючи правила мерчандайзингу, в якій зоні були розміщені матеріали?


A.

«сильних місць»


B. *

«слабких місць»


C.

«основних місць»


D.

«допоміжних місць»


E.

«мертвій зоні»


9.

Аркуш репетиції візиту медичного представника містить наступні пункти:


A.

вступ;основні моменти змісту;


B. *

вступ,основні моменти змісту;завершення розмови;


C.

вступ,основні моменти змісту;запитання,завершення розмови;


D.

вступ,основні моменти змісту;запитання,відповіді,завершення розмови;


E.

вступ,Основні моменти змісту;Запитання,Відповіді,Зауваження,Завершення розмови;


10.

ВАТ "Фармак" виступило організатором дитячої виставки «Різдвяне диво» приуроченого до Різдвяних свят. Яку складову комплексу маркетингових комунікацій використовує у своїй діяльності ВАТ "Фармак"?


A.

паблік рілейшнз, спонсорство


B. *

паблік рілейшнз, спонсорство у сфері культури


C.

паблік рілейшнз, спонсорство у медицині і соціальній сфері


D.

паблік рілейшнз, паблісіті, лобіювання


E.

паблік рілейшнз,паблісіті


11.

ВАТ „Артеріум ” в січні цього року виступило організатором дитячої вистави „Зачарований голос”, приуроченого до Новорічних свят. Яку складову комплексу маркетингових комунікацій використовує у своїй діяльності дане підприємство?


A. *

„паблік рілейшнз”, спонсорство у сфері культури;


B.

„Паблік рілейшнз”, спонсорство;


C.

„паблік рілейшнз”, спонсорство в медицині і соціальній сфері;


D.

„паблік рілейшнз”, паблісіті, лобіювання;


E.

„паблік рілейшнз”, пабліситі.


12.

Вибрати із наведених визначень те, яке відображає суть поняття „персональний продаж”:


A.

переконливий засіб інформації про товар або фірму, пропаганда споживчих якостей товару та належної діяльності фірми, що готує активного та потенційного споживача до купівлі


B. *

усне представлення лікарських засобів у ході бесіди з одним чи декількома можливими покупцями задля продажу


C.

засіб діяльності фармацевтичного підприємства, спрямований на інформування, переконання та нагадування споживачам про свої препарати, стимулювання їх збуту і створення позитивного іміджу підприємства в очах споживача


D.

діяльність фармацевтичної фірми, спрямована на формування її позитивного іміджу, доброзичливого ставлення до неї та її ліків


E.

сприяння підвищенню конкурентноздатності лікарського засобу


13.

Вибрати із наведених визначень те, яке відображає суть поняття „стимулювання збуту”:


A.

переконливий засіб інформації про товар або фірму, пропаганда споживчих якостей товару та належної діяльності фірми, що готує активного та потенційного споживача до купівлі


B. *

спонукальні заходи заохочення посередників і споживачів до купівлі ліків


C.

засіб діяльності фармацевтичного підприємства, спрямований на інформування, переконання та нагадування споживачам про свої препарати, стимулювання їх збуту і створення позитивного іміджу підприємства в очах споживача


D.

діяльність фармацевтичної фірми, спрямована на формування її позитивного іміджу, доброзичливого ставлення до неї та її ліків


E.

сприяння підвищенню конкурентноздатності лікарського засобу


14.

Вибрати неособисті канали комунікації:


A.

спеціалізовані медичні виставки;


B. *

реклама в засобах масової інформації, фахові видання ;


C.

тренінги , семінари;


D.

освітні проекти;


E.

наукові симпозіуми, конференції


15.

Фармацевтична фірма планує взяти участь у національній фармацевтичній виставці, для чого підготувала перелік партнерів, яких варто від її імені запросити на виставку. Визначте, який етап підготовки участі у виставці реалізує фірма


A.

вибір виставки


B. *

планування участі


C.

укладання кошторису


D.

вибір і підготовка фахівців


E.

вибір засобів привернення уваги


16.

Від фармацевтичної фірми „Берлін-Хемі” в м. Тернополі працює два медичних представники. Для продуктивнішої роботи з метою якнайбільшого осягнення клієнтів-аптек та лікувально-профілактичних закладів кожен з них працює в окремих мікрорайонах міста. За яким принципом організована робота медичних представників ФФ „Берлін-Хемі”?


A. *

територіальним;


B.

районним;


C.

споживчим;


D.

ексцентричним;


E.

продуктовим.


17.

Від ФФ „Дарниця” в м. Тернополі працює два медичних представники. Один із них відвідує лікувально-профілактичні заклади та аптеки представляючи препарат „Урсохол”, інший – основну увагу приділяє промоції макролідних антибіотиків „Роксилід”, „Кламед”, „Азіцин”. . За яким принципом організована робота медичних представників ФФ „Дарниця”?


A. *

продуктовим


B.

територіальним


C.

районним


D.

споживчим


E.

ексцентричним


18.

Вказати новий вид послуг:


A.

орендний персонал;


B. *

кадровий лізинг;


C.

залучення сторонніх організацій для реалізації певних бізнес-планів фірми;


D.

оренда персоналу в кадрових агентствах.


E.

залучення стороннього персоналу для реалізації певних бізнес-планів фірми


19.

Вказати шляхи наймання тимчасового персоналу:


A.

гнучкий штат;


B.

орендний персонал;


C. *

зовнішні джерела;


D.

всі відповіді правильні


E.

немає правильної відповіді


20.

Діяльність фармацевтичної фірми, спрямована на формування її позитивного іміджу, доброзичливого ставлення до неї та її ліків це:


A.

реклама;


B. *

„паблік рілейшнз ”;


C.

персональний продаж;


D.

стимулювання збуту;


E.

система маркетингових комунікацій.


21.

Для якого елементу системи маркетингових комунікацій характерне безпосереднє живе спілкування, спонукання до зворотнього зв’язку і найбільша вартість?:


A.

реклама;


B.

„паблік рілейшнз ”;


C. *

персональний продаж;


D.

стимулювання збуту;


E.

електронний „дірект мейл”.


22.

До слабких місць розташуваня ЛЗ при використанні правил мерчандайзингу не відноситься:


A.

місця біля входу в аптеку


B.

полиці з правої сторони з точки зору працівника першого столу


C.

кути залу обслуговування


D.

ліва сторона за ходом руху покупців


E. *

крайні ділянки окремо розміщеного прилавку


23.

До „сильних місць” розташування лікарських засобів при використанні правил „мерчандайзінгу” не відноситься:


A. *

місця біля входу в аптеку


B.

полиці з правої сторони з точки зору покупця;


C.

місця з гарним фронтальним оглядом;


D.

простір біля каси;


E.

крайні ділянки окремо розміщеного прилавку.


24.

Згідно правил мерчандайзингу існують сильні і слабкі місця викладки товару. До „слабких місць” розташування лікарських засобів при використанні правил „мерчандайзінгу” не відноситься:


A. *

крайні ділянки окремо розміщеного прилавку


B.

місця біля входу в аптеку


C.

полиці з правої сторони з точки зору працівника першого столу


  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   16


База даних захищена авторським правом ©res.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка